У Києві будуть створювати велоінфраструктуру за прикладом Данії і Швеції
У рамках Міжнародного семінару зі стратегічного планування, заступник голови КМДА Дмитро Давтян зустрівся з представниками скандинавських країн.
Прогрес не стоїть на місці і Київ поступово починає рухатися вперед слідом за розвиненими європейськими містами. Цього разу Дмитро Давтян обговоривши з іноземними представниками стратегію розвитку велоінфраструктури в столиці. Про це повідомляє Авто Інформатор з посиланням на КМДА.
Міста Данії і Швеції послужать хорошим прикладом, для розвитку велотранспорту в Україні. Так, за словами представника Данії, в Копенгагені 40% транспорту - велосипеди. У найближчі 5 років планується підняти цей показник до 50%.
«Наша мета - проаналізувати місто і оцінити можливості для будівництва велоінфраструктури. Однак українська столиця займається цим питанням останні кілька років, а відкритий влітку велопрокат bikesharing - лише перший крок. Для того, щоб пересуватися по Києву на велосипеді було комфортно, потрібно ще дуже багато чого змінити і багато чому повчитися », - розповів Дмитро Давтян.
На його думку, в Києві не завадить підвищити культуру водіїв і пішоходів, щоб люди не тільки не заважали пересуванню, а й проявляли повагу один до одного.
Що стосується української столиці, згідно зі Стратегією розвитку Києва до 2025 року 5% поїздок будуть відбуватися на велосипедного транспорті. Створення цілісної велосипедної інфраструктури дозволить місту зменшити кількість пробок, знизити рівень шкідливих викидів в атмосферу, поліпшити здоров'я жителів Києва і зменшити рівень травмування у ДТП.
- Elite Indoor Race - новий формат уже добрезнайомого всім челенджу - змагання на велотренажерах у віртуальній програмі Rouvy, яке проходить по всій Євпропі і в українських веломагазинах також. Цей захід дає можливість кожному познайомитися з культурою Indoor тренувань на тренажерах, позмагатися з усією Україною, виграти інтерактивний велотренажер топ-рівня від Elite і допомогти ЗСУ. Звучить непогано, чи не так?